Firma ROAD Sp. z o.o. zapewnia, że wszystkie dostarczane maszyny i urządzenia są sprawie technicznie i – te które wymagają montażu i uruchomienia przez ROAD – zostały przetestowane po instalacji u Klienta i potwierdzone podpisem protokołu montażowego. Firma ROAD Sp. z o.o. udziela gwarancji na prawidłowe działanie wytwarzanych urządzeń. Okres gwarancji zależny jest od typu
i modelu wyprodukowanej maszyny lub urządzenia.
Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się zasadniczo z chwilą podpisania protokołu odbioru u Klienta lub z chwilą wydania z siedziby ROAD – jest to zależne od typu maszyny/urządzenia i jest indywidualnie określone dla danego typu.
Gwarancja na przekładnie, silniki, pompy, rozdzielacze, łańcuchy, koła zębate, mieszarki i inne podzespoły handlowe zależna jest od gwarancji producenta tych podzespołów. ROAD Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo uzależnienia ostatecznego uznania roszczeń Klienta od uznania ich przez producentów lub przedstawicieli producentów reklamowanych podzespołów.
Warunkiem utrzymania praw gwarancyjnych jest eksploatacja zgodna z instrukcją obsługi oraz wykonywanie okresowych, płatnych przeglądów serwisowych przez zespół techników firmy ROAD Sp.z o.o. , w określonych w karcie gwarancyjnej interwałach czasowych.
Warunkiem utrzymania gwarancji jest obsługa i konserwacja maszyny przez operatorów przeszkolonych przez producenta.
W ramach gwarancji firma ROAD Sp. z o.o. zobowiązuje się do naprawy lub wymiany części lub elementów, w których podczas eksploatacji wykryte zostały wady lub uszkodzenia niewynikające z naturalnego zużycia.
Gwarancja nie obejmuje naprawienia szkód bądź wyrównania strat powstałych na skutek istniejącej (stwierdzonej) wady Przedmiotu umowy, jego części składowej lub jego podzespołu, w tym w szczególności zwrotu kosztów i wydatków pośrednich jak np. koszty podróży, transportu, noclegów, diet, leczenia, wynajmu urządzeń zastępczych, nieosiągniętych przychodów, kosztów przestoju jak również naprawienia innych uszkodzeń, spowodowanych uszkodzeniem reklamowanej części.
W określonych okolicznościach gwarancja może podlegać wykluczeniu.
Wykluczenia gwarancji:
- • Uszkodzenia powstałe z winy użytkownika;
- • Uszkodzenia spowodowane niezgodnym z przeznaczeniem lub instrukcją obsługi użytkowaniem produktu;
- • Uszkodzenia wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją przechowywania i konserwacji urządzeń;
- • Uszkodzenia powstałe na skutek niewłaściwego przygotowania miejsca pracy;
- • Uszkodzenia spowodowane użytkowaniem przez osoby bez odbytego szkolenia;
- • Uszkodzenia powstałe w wyniku zdarzeń losowych (przepięcia elektryczne, pożar, powódź itp.);
- • Uszkodzenia powstałe na skutek nieprzestrzegania zaleceń konserwacyjno-przeglądowych wymaganych przez producenta;
- • Uszkodzenia powstałe na skutek zmian lub modyfikacji bez porozumienia z firmą ROAD Sp. z o.o., zgoda na ewentualną modyfikację powinna być potwierdzona na piśmie;
- • Uszkodzenia powstałe w wyniku dokonania napraw przez osoby nieupoważnione przez firmę ROAD Sp. z o.o.,
- • Uszkodzenia części zużywających się wynikające z naturalnego zużycia. Lista części naturalnie zużywających się jest wyszczególniona w instrukcji obsługi urządzenia;
- • Uszkodzenia wynikające ze stosowania niedozwolonych części zamiennych lub eksploatacyjnych niedostarczonych bądź niezatwierdzonych przez firmę ROAD Sp. z o.o.
- • Gwarancja nie zostanie uznana w przypadku stosowania nieoryginalnych materiałów eksploatacyjnych.
Pozostałe warunki gwarancji:
- • Sposób naprawy urządzenia ustala gwarant.
- • Zgłoszenia napraw gwarancyjnych należy dokonywać poprzez formularz kontaktowy na stronie http://road.com.pl/pl/gwarancja-serwis/ lub (np. w przypadku problemów technicznych ze stroną internetową) e-mailem na adresy: biuro@road.com.pl oraz krzysztof@road.com.pl Zawiadomienie to powinno zawierać typ i numer fabryczny Urządzenia oraz informację o rodzaju uszkodzenia, objawach wadliwej pracy i prawdopodobnej przyczynie, przedstawioną w sposób wyczerpujący i dokładny, a w przypadku uszkodzenia fizycznego należy dołączyć fotografię uszkodzonej części. Po wysłaniu zgłoszenia należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie ROAD Sp. z o.o. telefonicznie (na nr tel. 660442776 lub 413945290).
- • Jeżeli w pierwszej kolejności zgłoszenia dokonano telefonicznie, każdorazowo powinno być ono potwierdzone poprzez wysłanie zgłoszenia za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie http://road.com.pl/pl/gwarancja-serwis/ lub (np. w przypadku problemów technicznych ze stroną internetową) e-mailem na adresy: biuro@road.com.pl oraz krzysztof@road.com.pl
- • Czas reakcji serwisu liczony jest od wpływu zgłoszenia w formie pisemnej.
- • Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia w formie pisemnej;
- • W wyjątkowych przypadkach konieczności sprowadzenia części zamiennych od producenta podzespołu, termin naprawy może zostać wydłużony;
- • Użytkownik zobowiązany jest udostępnić uszkodzone urządzenie w miejscu instalacji lub dostarczyć je do miejsca określonego przez gwaranta;
- • Ostateczna decyzja w kwestii zasadności reklamacji należy do gwaranta;
- • W przypadkach nieuzasadnionego wezwania serwisu, bądź stwierdzenia przez serwis wykluczenia gwarancji, Klient zostanie obciążony kosztami dojazdu techników oraz czynności serwisowych i ewentualnych części.
Dane kontaktowe:
ZPUH Road Sp. z o.o.
ul. Jędrzejowska 13
29-100 Włoszczowa
Tel.: 41 39 45 290 wew. 27
e-mail: krzysztof@road.com.pl
e-mail: biuro@road.com.pl
Serwis pełni dyżury w dni robocze w godzinach 7 – 15.
Wersja do pobrania/wydruku:
Ogólne warunki gwarancji na wyroby produkowane przez ZPUH ROAD Sp.z o.o.